Læringsmiljø Læringsmiljø Læringsmiljø

Det gode børneliv marts 2021

Det gode børneliv marts 2021

Ligesom beliggenhed (beliggenhed beliggenhed) har afgørende betydning for værdien af et hus, så har læringsmiljøet en afgørende betydning for kvaliteten af dagtilbuddets løsning af kerneopgaven omkring børns trivsel, dannelse, læring og udvikling. Læringsmiljøet er kommet højt på den pædagogiske og faglige dagsorden, hvorfor jeg som redaktør for og hovedskribent i LDD`s fag- og medlemsblad DET GODE BØRNELIV har sat fokus på, hvad der skal til for at skabe læringsmiljøer med høj kvalitet. I martsnummeret, der netop er på vej ud til de 2000 modtagere af DET GODE BØRNELIV, perspektiverer forskere, lektorer, konsulenter og praktikere med forskellige vinkler på opbygning og praksis af et kvalificeret læringsmiljø. Blandt andet kan man læse bidrag fra Peter Rod, Eilif Tommy Johansen, Daniela Cecchin, Vicki Sieling, Søren Smidt, Suzanne Krogh, Yakub Bas, Katrine Syppli Kohl samt Praksiskonsulenterne m.fl.

Det gode børneliv marts 2021

Vær den første til at kommentere

Skriv en kommentar

Din email adresse vil ikke blive vist offentligt.


*